Monday 13 October 2014

Final exam





                                          Assalamualaikum warohmatullahi wabarokatuh ..





          Masa semakin hampir untuk menghabiskan sisa sisa di bumi tarbiah ini .. Kadang kadang aku terfikir apa yang telah aku perolehi selama menetap di bumi tarbiah ini? Otak semakin tepu untuk berfikir dan meransangkan minda sendiri. Final semakin hampir. Sem ini adalah yang terakhir. Dekan masih belum dapat selama setiap sem di sini. Orang kata dekan tu hanya dunia? Ya, betul tapi dengan dekan itulah dapat mengembirakan ibu bapa kita kat rumah tu. 





          Cakap pulak pasal praktikal. Sampai sekarang tak dapat jawapan. Mengeluh? maybe. Aku fikir kalau tak dapat jugak mungkin buat final projek kat kampus ni lagi. Keputusan aku dah tanya dekat mak dan mak setuju. Mungkin ada hikmah lain selepas ni aku pun tak pasti. 





        Radiasi otak aku semakin ligat memikirkan untuk final exam. Harapan demi harapan untuk yang tersayang terutama mak abah. Blog yang sudah lama tidak ku jenguk akhirnya dibuka semula mencari dunia impian itu semula. Semakin hambar dan cara penulisan blogku semakin pelik aku tak tahu kenapa, mengapa dan bagaimana.. 





Sekarang, masa hanya tertumpu untuk bersiap ke final exam.  Sem akhir sebelum final projek bermula. Inn syaa Allah semoga semua berjalan dengan lancar . Doakan semoga segalanya dipermudahkan. 





No comments:

Post a Comment